איזה שער אבטחה לבחור לעסק: 5 סוגי שערי אבטחה

כבעל עסק, אתה רוצה לוודא שהרכוש שלך מוגן. אחת הדרכים לעשות זאת היא התקנת שערי אבטחה. אבל עם כל הסוגים השונים של שערי אבטחה בשוק, איך תדע איזה מהם מתאים לעסק שלך? 

המשיכו לקרוא כדי ללמוד על ארבעה סוגים פופולריים של שערי אבטחה והיתרונות שלהם. מאמר זה נכתב ע"י פרץ טכנולוגיות – מחסומים, שערים ודלתות.

שערי תנופה

שערי כנף הם אחד מסוגי השערים הפופולריים ביותר. הם נפתחים על ידי נדנוד החוצה או פנימה, בהתאם לצרכים שלך ולפריסה של הנכס שלך. ניתן לייצר שערי נדנדה ממגוון חומרים, כולל עץ, אלומיניום ופלדה. יתרון אחד של שערי נדנדה הוא שניתן לפתוח אותם באופן ידני או אוטומטי. שערי נדנדה אוטומטיים נוחים מכיוון שהם מאפשרים לאנשי רשות להיכנס ולצאת מהנכס ללא צורך לעצור ולפתוח את השער באופן ידני.

 

שערי הזזה

שערי הזזה הם עוד סוג פופולרי של שער אבטחה. כפי שהשם מרמז, הם פועלים על ידי החלקה פתוחה וסגורה. שערי הזזה עשויים לרוב מפלדה או אלומיניום ויכולים להיות אוטומטיים או ידניים. שערי הזזה הם בחירה טובה לעסקים עם שטח מוגבל מכיוון שהם אינם דורשים שום מקום נוסף כדי להתנדנד. עם זאת, שערי הזזה יכולים להיות קשים יותר לתחזוקה מאשר סוגים אחרים של שערי אבטחה מכיוון שהם מסתמכים על גלגלים או גלילים שעלולים להיסתם בלכלוך ופסולת עם הזמן.

 

זרועות מחסום

שערי אבטחה של זרוע מחסום נפוצים בחניונים ובנכסים מסחריים אחרים. הם פועלים על ידי הרמה והורדה של זרוע אופקית על פני הכניסה כדי לחסום או לאפשר כניסת כלי רכב. שערי אבטחה של זרוע מחסום יכולים להיות ידניים או אוטומטיים. שערי אבטחה אוטומטיים של זרועות מחסום נשלטים לרוב על ידי שלט, כך שצוות מורשה יכול לפתוח את השער מבלי לעזוב את רכבם. חיסרון אחד של שערי אבטחה של זרועות מחסום הוא שהם לא יעילים בהרחקת מסיגי גבול כמו סוגים אחרים של שערי אבטחה מכיוון שאנשים יכולים פשוט לטפס עליהם.

 

קרוסלות / שערים קונזולים

קרוסלות הן סוג נוסף של שער אבטחה שכנראה ראית בעבר. הם נפוצים במקומות ציבוריים כמו רכבות תחתיות ופארקי שעשועים, שבהם חשוב לשלוט בזרימת התנועה הרגלית באזור ומחוצה לו. לקרוסלות יש זרועות מסתובבות שאנשים חייבים לעבור אחת בכל פעם כדי להיכנס או לצאת מאזור. קרוסלות יכולות להיות ידניות או אוטומטיות, אבל קרוסלות אוטומטיות נפוצות יותר מכיוון שהן נוחות יותר למשתמשים. בחלק מהקרוסלות יש אפילו קוראי כרטיסים מובנים המאפשרים רק לאנשי מקצוע מורשים להיכנס לאזור.

לעוד מידע על שערים קונזולים / קרוסלות.

 

שערים חשמליים

שערים חשמליים הם סוג נוסף של שער אבטחה שיכול להיות אוטומטי או ידני. שערים חשמליים משמשים לעתים קרובות ביישומי מגורים מכיוון שהם מספקים רמת אבטחה גבוהה. שערים חשמליים יכולים להיות מיוצרים ממגוון חומרים, כולל עץ, פלדה ואלומיניום. אחד היתרונות של שערים חשמליים הוא שניתן לצייד אותם במגוון תכונות, כגון אינטרקום ומקלדות, כדי להפוך אותם לאבטחים עוד יותר.

 

כיצד לבחור את שער האבטחה המתאים לעסק שלך

עכשיו כשאתה יודע על כמה מהסוגים השונים של שערי אבטחה הזמינים, איך תבחר את השער המתאים לעסק שלך? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון, כמו הפריסה של הנכס שלך, רמת האבטחה הדרושה לך והתקציב שלך.

 

מסקנה: 

קיימות מגוון אפשרויות לשער אבטחה זמינות, כל אחת עם מערך היתרונות שלה. סוג השער המתאים לעסק שלך יהיה תלוי בצרכים ובדרישות הספציפיות שלך. אם אינך בטוח איזה סוג שער הוא הטוב ביותר עבור העסק שלך, הצוות שלנו ב-ABC Security יכול לעזור לך לבחור את הפתרון המושלם לצרכים שלך. פנו אלינו עוד היום לייעוץ חינם!

תוכן עניינים

עוד מאמרים שעשוים לעניין אותך
כאשר אסון מתרחש: התמודדות עם רכב הרוס

תאונות קורות באופן בלתי צפוי ויכולות להשאיר אותנו הרוס, במיוחד כאשר כלי הרכב שלנו מעורבים. בין אם מדובר בהתנגשות קשה, שריפה או אסון טבע, רכב הרוס יכול להיות חוויה טראומטית. במצבים כאלה, חשוב לדעת אילו צעדים לנקוט כדי להבטיח את בטיחותך ולמזער נזקים נוספים.

מונית לשדה התעופה

כשזה מגיע לנסיעה לשדה התעופה, נוחות ויעילות הם מעל הכל. בין אם אתה מנהל עסוק, מטייל מתמיד, או מישהו שיוצא לחופשה המיוחלת, להגיע לשדה התעופה

היתרונות של החלפת מצבר לרכב

אם המצבר לרכב שלך מת, תצטרך להחליף אותו. זה יכול להיות תהליך מתסכל שיכול לגרום לחלק מהאנשים לוותר עליו וללכת לקנות רכב חדש. עם זאת,