קניית גרוטאת רכבים

קניית גרוטאת רכבים

כמות הפסולת עולה ביחס ישיר לעלייה ברמת החיים. כחלק שוטף מניהול ישובים ושמירת הסביבה, עולה גם הצורך לתחזק מערכת פינוי פסולת וכלי רכב לצורך פירוק וגריטה. חלק מהגרוטאות הקיימות הולך ועולה ועם זה עולה הצורך למחזר, הן מבחינת שימוש חוזר במתכות רב פעמיות והן מבחינת שמירה על איכות הסביבה. חשוב מאוד לדעת שרוב המתכות ניתנות להתכה ולשימוש חוזר ועל כן, אם יש לכם רכב לא תקין שאין שום אפשרות למכור אותו, כדאי מאוד שתמכרו אותו לאדם שקונה גרוטאות רכבים עבור מחזור.

קניית גרוטאות רכבים- במה מדובר?

ישנם כיום חברות וסוחרים פרטיים אשר רוכשים גרוטאות רכבים בכדי למחזר אותם. לאחר שמפרקים מהרכבים הלא שימושיים את החלקים שניתן לעשות בהם שימוש חוסר, כל גרוטאת רכב תעבור קיצוץ מכני ודחיסה לקוביות חוסכות נפח. קוביות המתכת מותכות בחום של 1700 מעלות והמתכת הרותחת מתקררת בתבניות היוצרות מטילים. בתהליך ההתכה מוסיפים למתכת חומרים שהמטרה שלהם להעניק תכונות הדרושות להפקת מוצר סופי. קניית גרוטאות רכבים רלוונטית מאוד עבור לא מעט אנשים.

למי כדאי למכור את הרכב לקונה גרוטאות רכבים?

כאמור, ישנם כמה מקרים שבגינם כדאי למכור את הרכב לקונה גרוטאות רכבים: ראשית כל, אם יש לכם רכב ישן מאוד שכבר לא משתלם להעביר אותו טסט או שהוא פשוט לא יעבור טסט ועל כן הוא  לא יכול לעלות על הכביש, אתם בוודאי יודעים שלא תוכלו למכור אותו לאף אדם אחר כי הוא כבר לא שימושי על כן האופציה הטובה ביותר עבורכם היא למכור את הרכב לקונה גרוטאות רכבים שרוכש אותם לצורך מחזור, כך תקבלו תמורתו סכום כספי כלשהו.

רכב שעבר תאונה

אם הרכב שלכם עבר תאונה כלשהי שהוציאה אותו מכלל השימוש, הרי שהאופציה הטובה ביותר העומדת על הפרק אם אין לכם ביטוח מקיף לרכב הוא למכור את הרכב לקונה רכבים לגרוטאות אשר יעניק לכם את האפשרות לקבל תמורתו סכום כספי וכן לא פעם לקבל שירות גרירה בחינם על ידי הסוחר או החברה שתמכרו להם אותם. כמו כן, גם אם הרכב שלכם לא עבר תאונה אך הוא דורש טיפול רציני שעולה יותר מהשווי שלו, גם במקרה הזה אין ספק שהאופציה הטובה ביותר היא למכור את הרכב לקונה רכבים לפירוק אשר ימחזר את חלקיו השונים בהתאם לצורך.

כמה ישלמו לכם תמורת מכירת הרכב לגרוטאות?

אם אתם תוהים כמה ישלמו לכם תמורת מכירת הרכב לגרוטאות, חשוב שתדעו שהמחיר יהיה בהתאם לסוג הרכב שתמכרו ועוד. כמו כן, חשוב מאוד שתמכרו את הרכב לסוחר שיציע לכם את המחיר המקסימלי תמורתו וכן שידוע כי הוא ממחזר את הרכב בצורה הראויה והרלוונטית.

לקבלת מידע נוסף כנסו לאתר: http://iaroc.org.il

תוכן עניינים

עוד מאמרים שעשוים לעניין אותך
שואבי אבק לרכב: יתרונות השימוש בשואבים ידניים חכמים לניקוי חול ואבק

ניקוי המכונית כרוך בשמירה על המראה הטוב שלה; ובהקפה על סביבה פנימית נוחה ובריאה, ובחנות שמשווקת מכשירים ואביזרים לרכב, תמצאו, בין היתר, גם שואבי אבק לרכב בדגמים ידניים חכמים שמתאימים לניקוי חול ואבק. הנה כמה סיבות חשובות ליעילות של שואבים אלו.

ביטוח רכב

נהיגה על רכב הפכה להיות חלק בלתי נפרד מהחיים המודרניים, מה שהעלה באופן ניכר את אחוז בעלי הרכבים בישראל בשנים האחרונות. יחד עם זאת, עצם